Probajte trening u Spinn grupi!

Objavljeno: 26. 1. 2014. Podijeli na

TRAJANJE: 60min  /  GRUPA: do 4 vježbačice/vježbača

Spinn trening predstavlja spoj aerobnog i anaerobnog pristupa treningu kako biste u 60 minuta dobilo sve ono što vam je potrebno za postizanje optimalnog funkciniranja u svakodnevnom životu.

Cilj svakog treninga jest probuditi  vaše aerobne energetske kapacitete uz korištenje spinn bicikla u trajanju od 30 minuta. Tijekom vožnje bicikla, gornji dio tijela nije pasivan već korištenjem različitih rekvizita poput bučica, traka, malih loptica, štapova…, radimo na osvještavanju vašeg tijelesnog držanja, na mobilnosti ramenog područja, snaženju stražnje rotataorne manžete te stabilizaciji lopatica.

Za sve one koji se drže pogrbljeno i imaju problema s vratno – torakalnim područjem, ovaj dio treninga će u vrlo kratkom roku vratiti potrebnu snagu međulopatičnog dijela i mobilnost torakalnog dijela kralješnice.

Drugi dio treninga predviđen je za vježbe istezanja, mobilnosti, snaženja, stabilizacije. U radu se koriste različiti rekviziti, a trening predstavlja splet različitih pristupa u treningu s ciljem poboljšanja fitness stanja pojedinca.

Inspiracija za vježbe dolazi od različitih tehnika  vježbanja (body tehnika, pilates, yoga, kettlebel trening, gimnastički trening, foundation trening, anet baniel metoda, faldenkrais metoda, fms trening), fizioterapeutskih vježbi te kao posljedica iskustva trenera u radu s različitim vježbačima s ciljem otklanjanja boli, disbalansa ili nepravilnog pokreta.

Svaki trening završava 5 minutnim pasivno – manipulativnim istezanjem.

Spin trening provodi se u vremenskom trajanju od 60 minuta. Grupe se sastoje od 4 vježbača uz stručno vodstvo trenera.

Trening se preporučuje svim vježbačima koji su početnici ili već imaju prethodno iskustvo u treningu. Odnosno, kod prisutnog bolnog stanja…