Ako želite zabavu i vježbanje – trampolin je za vas!

Objavljeno: 26. 1. 2014. Podijeli na

TRAJANJE: 60min  /  GRUPA: do 6 vježbačica/vježbača

Trampolin trening osmišljen je kao spoj 30 minuta vježbi skakanja različitim intenzitetom na trampolinu te 30 minuta različitih vježbi snage, istezanja, mobilnosti ili fleksibilnosti.

Svaki trening započinje vježbama zagrijavanja svih zglobnih sustava, zagrijavanjem kralježnice u tri osi pokretanja, vježbi skokova nižeg intanziteta na trampolinu… Ovisno o sposobnostima vježbača, prelazimo na vježbe srednjeg do visokog intenziteta s uputom insktruktora da se vježbač zadrži na onoj razini intenziteta koja mu najbolje odgovara prema stupnju njegove treniranosti.

Trening predstvalja cjelovit pristup u vježbanju jer unutar jednog sata djeluje na razvoj vaših kondicijskih sposobnosti (skokovi na trampolinu), mišićno – koštani status (vježbe snage, istezanja, stabilnosti,mobilnosti) te  psihomotorički status (vježbe ravnoteže i propriocepcije).

Treninranjem na trampolinu stvarate otpor prema gravitacijskoj snazi zemlje koja je izvor naše snage. Svaki mišić tijela razvija svoju snagu tako da se odupire uvijek prisutnoj sili teži. Što je ona veća, to jači efekt trening ima na cijelo tijelo.

Kada bismo gravitacijsku silu mogli proizvoljno regulirati, imali bismo idealan i cjelovit program treninga. Skakanjem na trampolinu cijelo tijelo u jednom trenutku dovodimo do ubrzanja i na taj način povećavamo otpor protiv gravitacije, osjećamo veće tjelesno opterećenje i jačanje svake tjelesne stanice.

Svaka stanica našeg tijela kupa se, takoreći , u vodenoj tkivnoj tekućini koju zovemo limfa. Limfa sačinjava otprilike 85% tjelesne tekućine. Hrana i kisik se putem te tekućine prenose do stanica. Također se i otpadne tvari putem limfe prenose natrag u krv.

Po život je važno taj sustav održavati u cirkulaciji. Limfni sustav, nažalost nema srce koje bi ga pokretalo, a samo pomoću pritiska izvana može pokrenuti u cirkulaciju. Stimulirajući milijune jednosmjernih valova u limfnom sustavu potpomaže se rad imuno sustava. U par sekundi skakanja na trampolinu pokreće se izmjena tvari od nule do sto. Otpadne tvari i toksini istišću se na taj način iz svake stanice. Istovremeno dolazi do pojačane cirkulacije.

Stalna izmjena bestežinskog stanja i laganog pritiska odlična je limfna drenaža za cijelo tijelo. S niti jednim treningom ne možete pomoću tako malo napora postići tako sveobuhvatnu izmjenu tvari u stanicama i detoksikaciju cijelog organizma.

Trampolin trening provodi se u vremenskom trajanju od 60 minuta. Grupe se sastoje od 6 vježbača uz stručno vodstvo trenera. Trening se preporučuje svim vježbačim koji imaju prethodno iskustvo u treningu.  Kod prisutnog bolnog stanja preporučujemo vam individualni pristup.