ZAŠTO U VJEŽBAONICU?

Objavljeno: 02. 11. 2015. Podijeli na

Smanjena opasnost „odlaganja“

Znamo kako je teško ponovno nešto učiniti nakon što smo nekoliko puta odložili zbog „važnih“ stvari koje trebamo učiniti. Oni koji često koriste tipku snooze znaju da je svaki put sve teže otvoriti oči i ustati iz kreveta. Točno vrijeme treninga tome staje na kraj. Još je bolje organizirati vrijeme treninga nakon neke druge obaveze, da niti ne dolazimo kući nego npr. S posla produžimo na trening te nakon toga idemo kući.

Odjeća i priprema

Argument kako kod kuće možemo vježbati obučeni u bilo što možda na prvu djeluje primamljivo. No, pripremanje odjeće za trening zapravo priprema i nas na ono što slijedi. To je na neki način mentalno zagrijavanje za trening. Također, ako izaberemo ljepšu odjeću koja nam bolje stoji, bolje ćemo si izgledati, biti zadovoljniji sobom. Posljedica toga je bolje raspoloženje na treningu i naravno bolji rezultati.

Netko nas gleda

Opet, netko će to što je sam i nema ga tko gledati smatrati pozitivnom činjenicom. Naše iskustvo govori kako ćemo se više potruditi kada nas netko gleda ili kada smo u grupi. Naime, ponekad i nesvjesno dajemo više od sebe kada smo u društvu drugih. Vi koji niste zadovoljni svojim tijelom te čekate trenutak da postanete zadovoljni kako biste otišli u fitness, zapamtite da ćete prije postati fit ako redovno dolazite na treninge među ostalim vježbačima nego ako ispred televizora čekate svoj idealni izgled. Zamislite samo zadivljene poglede ekipe koja vas je vidjela u vašem lošijem izdanju i nakon par mjeseci treninga kada rezultati budu vidljivi. To je nešto što ne smijete propustiti.

Dodatna aktivnost

Zanemarujemo sitnice. No sitnice rade razliku. Odlaskom do dvorane trošimo više energije. Bilo da je dvorana blizu pa nekoliko minuta pješačite do nje ili da je dalje pa vozite bicikl. Ako vam je cilj skidanje kilograma, uzmite ovo u obzir. Ako vas ne muče kilogrami, šetnja do dvorane će pomoći u otpuštanju stresa nakupljenog tijekom dana i psihički vas pripremiti za vježbanje.

Trener vas može ispravnije voditi

U vježbanju su jako važni i oni mikro pokreti na koje ne znamo da trebamo obratiti pozornost, a čak i kad znamo smetnemo s uma tijekom vježbanja. Ako smo u prostoriji s trenerom čiji je fokus na nama, te će nepravilnosti biti ispravljene. Time smanjujemo mogućnost ozljede zbog nepravilnog izvođenja vježbi te si osiguravamo brži napredak. Trener sa ekrana to jednostavno ne može.

Društvo

Kada se krećete među ljudima, događaju se interakcije s njima. Odlaskom na mjesta koja su od vašeg interesa povećava mogućnost upoznavanja ljudi sličnih interesa. Ne bi li bilo lijepo napraviti neki slučajni poslovni kontakt, upoznati budućeg najboljeg prijatelja ili partnera bez truda, dok ste opušteni, onako usput? Definitivno dobra ideja.

Razmjena iskustava

Na internetu možemo pronaći svakakva iskustva. No to pišu ljudi koje ne znamo. Je li istinito ono što govore ili iz nekog razloga stavljaju netočan sadržaj? Možda je bolje razgovarati sa stvarnim ljudima i njihovim iskustvima. Teorije koje oni imaju je vrlo lako provjeriti, samo pogledamo rezultate osobe koja govori i znamo sve.

Dakle, vjerojatno ste otrčali u dvoranu nakon prva dva razloga. Ako ipak niste i još ste s nama, što čekate? Brzo na trening!